Bara en vecka kvar!!

Nu börjar det närma sig slutet av praktiken och stressen över examinationen ökar! Tycker att unghästarna sköter sig bra och att dom har lärt sig mycket, men om det räcker för ett godkänt har jag ingen aning om. Arbetet med tölt förberedelser är ännu inte igång, tror inte att det hinns med innan examination... det återstår att se! 
 
Idag var Ýras ägare Elin på besök (bor och studerar i stockholm) och hjälpte till genom att rida med som sällskap vid arbetet med unghästarna. Idag har allting gått väldigt bra med alla hästarna :) Elin var snäll och tog några kort lite snabbt i farten innan vi red iväg.
 

Baltasar
 

Einar
 

Yra


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Väldigt fina bilder får jag säga =) Du gör ett kanonjobb med hästarna !! Kram Elin

2010-05-23 @ 19:17:29
Postat av: Åsa

Haha! Tack, jag håller med om att dom var väldigt fina ;) blev det några bra på Yra med din kamera? Har några som jag kan skicka på mailen om du vill :)

2010-05-23 @ 22:36:32
Postat av: elin

Det blev några fina ! Ja, skicka gärna över ngr om du har lust =)

2010-05-24 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0