Unghästexamination!

Igår hade vi unghästexamination, nästan alla blev "klara" igår men några av oss har två delmoment att visa upp idag också. Jag och Hrefna blev klara igår :) idag kommer domen! 
 
Har inte hunnit uppdatera någonting på sista tiden eftersom att det är så mycket att plugga i skolan nu, massor med prov, alla delmomenten i B istruktörs examinationen ridprov både teoretiskt och praktiskt också är det ju lektionerna som man ska hålla som måste planeras... det ska bli så SKÖNT att komma hem i påsk för det är det ÖVER! Bara den roliga praktiken kvar :D om jag klarar av B instruktörs examinationen vill säga.. annars är det omexaminering efter påsk, men jag hoppas att jag slipper den! 
 
Lägger upp några bilder från helgen! Jag, Sara och Emma lät våra unghästar galoppera som handhästar för att få ha lite roligt i lördags :) vi tyckte också att det var ganska roligt! Hrefna ser riktigt fin ut i hullet på bilderna :D haha men Hreggi (examinator) log ändå åt den "lilla" magen när han var framme och klämde och kännde på henne, haha hon har ett tag kvar innan hon är i bra hull.. Men hon är finast ändå, det kan ni ju se själva ;)
 

 

 

Daladis i paddocken, världens bästa <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Håller tummarna att det gått bra...



Det har allt tagit på snön hos er också, man kan ju se över vallen nu....



Ses snart.

2010-03-24 @ 07:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0