Godkända!

Det var väldigt nervöst att vänta på att få prata med Helene och Hreggi för att få reda på om man blivit godkänd eller inte, speciellt när man var nr 8 av 10 i kön...
När det väl var dags och dom började rabbla upp poäng blev jag glad :) jag och Hrefna hade mestadels 8,5 or, dom jag är mest nöjd med är poängen för lösgjordheten och mitt eget arbete med unghästen, dom tyckte att jag var tydlig, avslappnad, konsekvent och hade ett bra ledarskap. Dom tyckte att Hrefna hade utveckats i sina gångarter till det bättre och Helene som vi rider så himla mycket för till vardags var väldigt nöjd med att jag lyckades rida på eftergiften i både skritt, trav och galopp... någonting hon tjatar om för det mesta :-)
 
Dom sämre poängen som drog ner det hela var tölten.. som inte fanns! Men det visste jag ju, vi fick en 6a när jag red vilket var ganska snällt... med tanke på att hon bara taktar i trav och står och studdsar på stället! När Helene sedan satt upp och red så höjdes den poängen till en 7a, men eftersom att Hrefna var så otroligt spänd och uppjagad efteråt så sänktes poängen för andra delar av ridegenskaperna.. Helenes poäng för ridningen slutade ungefär som mina. 
 
Kommer inte ihåg alla poäng vi fick på dom olika momenten (det är många!!) men klassen har tjatat på Helene så förhoppningsvis så kan vi få egna kopior på det senare :) slutpoängen blev i alla fall 7,84 och det är jag jättenöjd med!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Härligt, då var ju den delen avklarad:-)

2010-03-27 @ 08:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0