Slapp lördag!


oj vad roligt man kan ha med lite färgpennor! va barnsligt roligt det kan vara att kladda på ett papper!
 
Idag har jag inte fått gjort mycket vettigt... hästarna har fått vila och jag har åkt med Sara till Nyneshamn och kollat på en unghäst som hon eventuellt skulle ha på c- tränar provet i vår. Unghästen var trevlig och fin, visade alla gångarter och ägaren var trevlig, Sara bestämde sig för att låna Meyja som hon hetter till sitt prov ivår :)
Det var en trevlig dag i bilen, tiden gick fort! Så mycket mer har jag inte hunnit med idag.. borsett från att leka med mina färgpennor!
 

Kommentarer
Postat av: Berit Hammar

Hej Åsa, det är roligt att läsa om Hrefna och Du är väldigt duktig på att teckna! Hälsn. Berit

2010-02-02 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0