Logga


Jag vill ha synpunkter och förslag på eventuella förändringar man kan göra på loggan!
Ser den bäst ut med två töltande hästar, eller ska den ena trava och den andra tölta som på loggan nedanför??
 

 
Idag har det ockås vart en lugn dag med mycket slappande. Jag var i stallet innan lunch och jobbade med alla hästarna. Jag red Ella i ridhuset, Krumme ute i snön på ovalbanan och var ute och "tygelkörde" med Hrefna på gårdsplanen bakom stall fyra. Alla hästarna skötte sig bra, jag är mest nöjd med Ella och Hrefna, dom gör verkligen ALLT för att göra rätt :) trevliga hästar!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker nog att den nedre är bättre.. blir lite mera liv liksom. däremot är ju den övre med symmetrisk så det är svårt!

2010-01-31 @ 19:26:29
Postat av: sara

den nedersta va bäst :P visar att hästarna faktiskt inte bara kan tölta utan trava oxå, väldigt snygg logga!!

2010-01-31 @ 20:04:29
Postat av: Åsa

Tack hörrni :D vilken tur att ni var eniga ;) hoppas på att få fler kommentarer.. det är ju ingen panik med att bestämma som tur är!

2010-01-31 @ 20:17:53
Postat av: Jeanette

Jag tyckte att du skulle ha den översta, jag gillar symmetri:-)



Kram Jeanette

2010-02-01 @ 10:20:34
Postat av: Maria

Ställer dum fråga, men skall inte namnet stå någonstans?? under loggan??

Annars är båda lika fina, R:et kanske kunde vara "snirkligare" kanske.

2010-02-01 @ 15:10:00
Postat av: Åsa

Jo det är klart att det ska stå "Rotts Islandshästar" under loggan!!! men jag tänkte att det var onödigt att skriva till det.. vet inte vilken stil jag vill ha texten i än.. :)

2010-02-01 @ 20:10:19
Postat av: Sanna

Jag gillar den med töltade hästar bättre. fast båda är skit snygga;)

2010-02-02 @ 15:40:58
Postat av: Emma

2010-02-02 @ 20:05:08
URL: http://famjonson.homeip.net/emma/
Postat av: Emma

Ursäkt blanka kommentaren. Jag tycker att båda är jätte snygga fast den symetriska ser mer samanhängande ut och den med både travande och töltande hästar är ju cool i och med att det händer lite mer!

Kram Emma

2010-02-02 @ 20:07:05
URL: http://famjonson.homeip.net/emma/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0