Jullov? Säkert...

Det är konstigt att man har så otroligt mycket mer att göra när man har lov än vad man har i vanliga fall...
hittills har jag bara haft tid att ta sovmorgon 2 gånger, det är illa! Men... man lever bara en gång och OJ vad mycket det är som ska hinnas med :)
Nu är det bara en vecka kvar tills det är dags att åka tillbaka till Strömsholm, även om jag inte hunnit vila någont under "lovet" så har det vart HELT TOPPEN! Jag har fått rida den helt underbara hästen Ella och även Teitur som jag hade "på försäljning" i sommras och som numera ägs av Amanda, SHIT VILKEN TÖLT HÄSTEN HAR! 
 
Nu när julen är avklarad och det snart är dags för att börja sista terminen på Strömsholm så vandrar mina tankar iväg till våren och praktiken, JAG LÄNGTAR! Det ska bli så grymt roligt att få göra praktiken hos Åse i Falköping, stämningen på gården, alla hästarna, Eloi som skäller å busar och inte minst Åse som person gör att jag trivs bättre än fisken i vattnet på gården!
Tankarna vandrar vidare till unghästarna jag får jobba med under praktiken, vilka underbart trevliga hästar jag har haft turen att få tag på! Hoppas att dom är lika trevliga som dom visat sig vara hittils när det väl är dags för inridning... Nedan ser ni bilder på tre av "mina" fyra unghästar, bilderna är från i sommras!
 

Ýra
 

Tjockis Einar som jag redan har hunnit bli kär i...
 

Baltazar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0