Fam Dahlvids bilder från Föl och unghästmönstringen

Idag fick jag skivan med bilder från föl och unghästmönstringen som var i Björektorp för ett antal veckor sedan.. Valdis var med och Carina Dahlvid med familj var snälla nog att ta kort på alla hästarna! Så roligt att titta på bilderna från den otroligt härliga dagen :) önskar att min lilla häst kunde lyfta lite högre på benen dock ;) men... har man en mor utan trav och galopp och en pappa utan trav så... vad kunde jag vänta mig! Pass verkar hon ha i alla fall :) det blir nog fart i henne så småningom! ALLA BILDER ÄR FRÅN FAM DAHLVID !!
 
Idag hjälpte Jessica mig med arbetet med Hrefna, hon satt i sadeln medans jag ledde runt henne runt stallarna nere på löten. Hrefna brydde sig inte alls om att ha Jessica på ryggen, så imorgon när Johan Häggberg kommer så blir det förmodligen longering med ryttare på ryggen :) lite trav med ryttare blir det nog också..
Ella har fått ut och galoppera i snön på ovalbanan idag också, det var beydligt mer uppmärksam idag än vad hon var igår :) men... det kan fortfarande bli MYCKET bättre!
 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0