Uppdatering med bilder!

Nu var det längesedan jag uppdaterade här... Det har hänt en hel del!
B- instruktörs examinationen är avklarad och jag blev godkänd :) Hrefna har fått åka hem till Borås, Jag, Åse och Thommas har åkt till Timmele och fått vargtänder utdragna på två av "mina" unghästar som jag ska rida in under praktiken om två veckor. Ási har fått flytta från sin mamma och går numera tillsammans med ett 10 tal andra unghingstar hos Åse i Falköping, han kommer få det toppen och redan första dagen började han att leka med dom andra! Jag har även hunnit med att rida Ella två gånger nu under påsk helgen, hon är underbar, snäll och trevlig som vanligt :) 
   

Hrefna är hemma!
 

Hrefna hemma i stallet, hon tyckte nog att det var skönt att komma hem!
 

Yra och Baltazar efter besöket hos "tandläkaren" 
 

Härligt att vara tillbaka i Falköping :) jag och "min" lilla stuga i bakgrunden!
 

Àsi släpps in i nya hagen


Àsi och hans halvbror Magnús, båda efter Andri fra Feti
 

Àsi och hans nya kompis
 

Àsi till vänster... alla måste säga hej!
 

Àsi igen
 

 

Hästrumpor...
 

Magnùs
 

Dagens ridtur tillsammans med Jeanette!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Jonson

Va härligt att Ási äntligen får busa med några i sin egen ålder:) Även om det kommer bli tomt i hagen!



kramar Emma

2010-04-03 @ 16:49:53
URL: http://famjonson.homeip.net/emma/
Postat av: Mina

Jättefin blogg, Åsa :D

2010-04-04 @ 18:56:38
URL: http://femgangare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0