Stalltjänst helg!

I helgen har jag stalltjänst, tanken var att jag skulle ha det tillsammans med Jessica, men hon är sjuk precis som många andra i klassen... så jag var tvungen att ta helgen själv. Hitills har det fungerat toppen :) skönt nu när det inte är så många hästar som ska mockas efter och släppas in och ut ur hagar! 
 
Efter stalltjänsten idag fick jag ett sånt där sug i magen efter att rita, måla eller göra någonting annat kreativt! Jag började lite seriöst med att försöka rita Loka, Balder och Simsar (bilden nedanför) med gav upp ganska snart när jag efter en stund insåg att Loka inte alls likar Loka... 
 


Jag insåg ganska snart att jag inte hade någon bra ritar eller målar dag idag... men fortsatte att leka med mina tuschpennor och ritade en helt surealistisk bild istället :) det var MYCKET roligare :D Det roligaste var att ansikterna blev grisrosa! Det syns lite dåligt på bilden, men färgerna SKRIKER! Niklas kommer dö om han ser bilden... tur att han inte läser min blogg!
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0