Här bor jag!


Idag har jag sprungit runt och tagit kort på lägenheten :) Det är inte mycket till inredning... men jag trivs och ångrar inte en sekund att jag flyttade hit! LOVE IT! Även om jag trivs väldigt bra i lägenheten ska det bli skönt att flytta till stugan hos Åse i Falköping, nu är det inte många dagar kvar till flytten!
 

"Stora rummet" där jag både har vardags- och sovrum. 
 

Stora rummet från andra hållet... 
 

Stora rummet ur ännu en vinkel.. hallen till höger ---->
 

Stora rummet för sista gången!
 

Köket, bilden är tagen från dörröppningen till stora rummet.
 

Mina gulliga gardiner :)
 

Köket igen! 
 

Hela köket med på bilden
 

Hallen! Mycket hästkläder... 
 

Toan
 

Toan igen
 

Simsars har full koll på vad som händer utanför från sin spaningsplats i fönstret!
 
 
 
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Mina

Haha, jag tycker att din blogg är så fin så :D tack så jättemycket, vi tränar på :D hur går det med dina hästar? :D

2010-04-05 @ 18:21:07
URL: http://femgangare.blogg.se/
Postat av: Johanna

Då flyttar du ju närmare hit iallafall! :D

dags att ses snart då med andra ord? ;)

Du glömde av mig nu i påskhelgen :(

2010-04-05 @ 23:55:24
Postat av: Åsa

Mina- Med mina hästar går det också bra :D eller ja... det går åt rätt håll i alla fall ;) det är INTE lätt att rida 5 gångare har jag upptäkt!



Johanna- JAA :D och JA till frågan också :) absolut dags att ses snart! Haha nej jag glömde inte av dig.. men var tvungen att sitta i bilen 3 hela dagar av 4,5.. så jag han knappt vara hemma själv :(

Du har det rätt bra du som inte har så många hästar ;)

2010-04-06 @ 17:33:52
Postat av: sara

va fint du bor! litet men mysigt :)

2010-04-07 @ 15:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0