min min bara MIN


Kunde inte låta bli att lägga upp denna bilden på Embla, längar tills nästa sommar när det är dags att börja träna på riktigt :D om jag får rida henne för syster förståss.. *men det är ett senare problem* Jag blev nog lite kär i henne i vintras..
 
Longerade Daldis i rundvolten idag, först utan pessoa selen för att hon skulle få värma upp lite.
I uppvärmningen tränade vi övergångar halt-skritt-halt, skritt-trav-halt-trav osv. i båda varven, jag vet att det är överflödig information för er ointresserade läsare men jag måste tillägga att hon är BÄST!
Hon var jättefin i uppvärmningen, men OJ vilken snygging det blev när hon fick på sig pessoa selen och gick i en längre och lägre form (spände inte in henne så mycket eftersom att hon inte är van att jobba med den) då fick hon hals helt plötsligt :)
 
Efter att ha jobbat med pessoa selen i båda varven i skritt och trav så tog jag av den igen och tränade trav-galopp-trav övergångar i båda varven som avslutning. Haha oj, det blir mycket pass :) men hon galopperar halva varvet i alla fall.. det kommer att bli mycket galopp övergångar i longeringen i fortsättningen!
Kul tyckte hon att det var i alla fall, hon ville inte riktigt lyssna och skritta som jag ville i slutet.. men hon lugnade ner sig efter några varv när hon insåg att det inte skulle bli någon mer galopp.
 
Längar redan tills imorgon när jag får pussa och krama på henne igen <3

I kväll kommer Martin och han ska stanna hela veckan :D vi börjar kvällen med att äta pizza och sen får vi se vart det slutar! Förhoppningsvis nån rolig film och mys kväll, jag vill se Ice age 3, nån som vet om den är rolig?

Kommentarer
Postat av: sara

haha Embla är fin :) men Luna kommer att bli ngt speciellt, henne ska du längta efter att få träna!

fina biler överallt förresten, vem fotar?

2009-09-12 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0