Idag har jag ridit min lilla köttbulle :D



Idag var veterinären i stallet och tittade på Daladis. Hennes svullna has och bula på höger skank berodde på spark skador, men det var ingen fara med henne nu men svullnaden kommer kanske att bli kvar som "skönhets fel" i framtiden också men det är ingenting hon kommer att han ont av :)
Hon var inte halt när hon böjde bakbenen heller, så nu vet jag att hon inte har ont så nu jäklar ska det ridas :D
 
Efter att veterinären hade åkt så sadlade jag och red i paddocken med en gång, det var UNDERBART, min dag var gjord!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad härligt!!! :D



Mitt sto har oxå ett "skönhetsfel" på benet efter en spark... ;) Det är inget som märks av annars. :)



Måste ha kännts toppen o rida henne igen nu...

2009-09-03 @ 17:16:03
URL: http://fregna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0