Domarsekreterarutbildningen


Valdis, älskar gräs precis lika mycket som sin mamma :)
 
I fredags så hade vi sista delen av domarsekreterarutbildningen , det var roligt att få sitta och titta på och låtsas bedömma många fina hästar även om det bara var "på låtsas" på DVD.
Synd bara att det blir så OTROLIGT långa dagar, man okrar inte sitta och mata in information från kl. 9 på morgonen till halv 4 på eftermiddagen hur intressant änmnet än är! Det går inte, så är det bara.
Men det är kul att alla har fått sig ett eget FIPO, nu kan vi läsa igenom alla regler för poäng osv själva i alla fall :)
 
I nästa helg kommer jag att åka hem till Gråbo, jag hoppas få pussa och krama på Balder och Loka och kanske till och med hinna med att åka och klappa lite på Valdís, det känns som att det var jättelängesedan och hon har säkert vuxit massor sedan sist! Hoppas att hon blir som sin mamma, världens bästa Daladis
Om jag har tur och syster inte är på allt för dåligt humör så kanske det blir en vända till Göteborg för att gå i affärer också :) *HOPPAS*
 
Och så MÅSTE jag åka och klappa på Aska och Àsi förståss!!!! Jag har ju inte sett honnom "live" än...

Kommentarer
Postat av: Emma & Mathilda

Var är Aska och Àsi? vi saknar dem så det är inte så mycket pussande för Embla och Luna är inte lika snuttiga... Fresten är Aska MYCKET bättre mamma än vad Embla är. Embla lämnade Luna bakom kröken i den stora hagen och stog själv och mumsade på saftiga äpplen under äppel trädet. Luna var borta länge så vi gick och ropade och letade efter henne så hör man bara förtvivlade gnäggningar från andra sidan och så kommer Luna i full karriär genom hela hagen hoppade över tuvorna och var helt skräckslagen.

Ses snart hoppas jag när är du där ungefär nästa helg? du valde inte precis bästa helgen eller så var det allt annat som valde fel tidpunkt:)!

Kram Emma och Mathilda

Jag ska i alla fall försöka komma till Gråbo på Lördagen men det blir mer mitt på dan för ovanlighetens skull;)

2009-09-20 @ 16:23:24
URL: http://famjonson.homeip.net/emma/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0